Thursday, October 4, 2012

bestfriend ?

Why do you have to come when ive already decided to leave ? Ive been really hurt and i hate to be in this situation . Ive been sayin to leave this place , but ive reasons WHY i am still here . Firstly ,  its because of Allah SWT . Secondly , because of my parents . Lastly , because of YOU . Ive been thinking .. I wanna be here by your side and take a good care of you . Even if you dont know bout it , its alright with me as long as i can take care of you . Be there to remind you this and that . Be there for you when you need someone to talk to . Im gonna make sure you are alright all the time . I will help you when you need help . Or even if you dont ask for it , i will always lend a hand fr you . You wouldnt know how much you mean to me but ill just stay here in silence and look at you . To you , im just your bestfriend . but to me , you are the special one who ill always take care of and keep an eye on you .

Am i that stupid for still being there for you after what ive found out or after what youve done ? but this feeling just cant go away .. IM CONFUSED ..

Ya Allah ,
Aku memohon petunjuk daripadaMu dengan ilmuMu dan aku memohon ketentuan daripadaMu dengan kekuasaanMu dan aku memohon daripadaMu akan limpah kurniaanMu yang besar. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa sedangkan aku tidak berkuasa dan Engkau Maha Mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui dan Engkaulah Yang Maha Mengetahu segala perkara yang ghaib.

Ya Allah,
Seandainya Engkau mengetahui bahawasanya urusan ini adalah baik bagiku pada agamaku, kehidupanku dan kesudahan urusanku sama ada cepat atau lambat, takdirkanlah ia bagiku dan permudahkanlah serta berkatlah bagiku padanya dan seandainya Engkau mengetahui bahawa urusan ini mendatangkan keburukan bagiku pada agamaku, kehidupanku dan kesudahan urusanku sama ada cepat atau lambat, maka jauhkanlah aku daripadanya dan takdirkanlah kebaikan untukku dalam sebarang keadaan sekalipun kemudian redhailah aku dengannya ..


Ya Allah ,
Sampaikanlah salam kerinduanku kepadanya sehingga aku menjadi kerinduannya ..

AMIN ..

No comments:

Post a Comment