Friday, October 5, 2012

jodoh di tangan tuhan

Assalamualaikum ..
hmm .. Harini kan , tengok kawan kawan semua dengan ABE masing2 hihi .. busy je smua text la whatsapp la video call la call la , fathiah ni ? haa sunyi sepi je .. hehe .. tapi takpa , Fathiah tahu Allah dah pilihkan dan simpan yang terbaik untuk Fathiah .. Mungkin Allah tak temukan kami sekarang tapi InsyaAllah di masa akan datang (':

Untuk Dia ..

Assalamualaikum (:

          Siapa pun awak , dimana pun awak berada sekarang .. Saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk awak .. Awak mungkin bersama yang lain sekarang atau mungkin awak juga tidak dimiliki sesiapa seperti saya .. Saya tahu awak adalah pilihan terbaik yang Allah telah pilih untuk saya dan juga sebaliknya .. Saya mungkin tak sesempurna wanita lain tapi InsyaAllah saya akan berubah menjadi yang lebih baik untuk Allah dan awak, jodoh saya .. Allah mungkin tak mempertemukan kita lagi .. Atau mungkin Allah sudah mempertemukan kita sebelum ni tetapi kita tak sedar yang awak jodoh saya dan saya jodoh awak .. Allah maha adil .. lelaki yang baik untuk perempuan yang baik dan sebaliknya .. Semoga Allah mempertemukan kita dan membuka pintu hati kita untuk menerima satu sama lain dengan seadanya .. Andaikata saya tidak sempat untuk bertemu awak , andaikata Allah lebih menyayangi saya , andaikata saya ditakdirkan untuk pergi dulu .. Awak jangan risau .. InsyaAllah kita akan bertemu di atas sana .. Siapa pun awak , di mana pun awak berada sekaraang , saya nak awak tahu yang SAAT ini saya  sedang memikirkan awak dan saya berharap sangat Allah akan mempertemukan kita sebelum kita pergi buat selamanya .. Saya akan menyayangi awak suatu hari nanti ..

No comments:

Post a Comment