Saturday, October 6, 2012

Ya Allah ..

Ya Allah .

Aku berserah kepadaMu untuk menentukan yang terbaik untukku .. Aku redha dengan takdir yang telah kau tentukan untukku .. Aku tawakkal kepadaMu .. Aku mohon yang terbaik untukku .. Aku tahu engkau sentiasa berada untukku .. Aku tahu engkau selalu mendengar doa hambamu ini Ya Allah .. Aku tahu engku mendengar segala keluhan ku .. Aku tahu engkau memahami diriku dan aku tahu engkau yang Maha Mengetahui ..

Ya Allah .

Berilah ketenangan jiwa kepadaku .. Kalau dia bukan untukku , hilangkanlah perasaan yang sementara ini .. tetapi kau lembutkanlah hatinya Ya Allah .. Aku sudah tidak kuat untuk menerima semua ini .. Aku akan berserah padaMu .. tetapi kalau dia dilahirkan untukku , bukakanlah pintu hatinya untukku ..

Sesungguhnya , semua yang berlaku ada hikmahnya .. Dan Allah tidak akan memberikan ujian pada hambaNya melebihi kemampuan mereka .. Allah dan pilihanNya menanti kita dan itu adalah yang terbaik untuk kita .. Fathiah percaya itu ..


No comments:

Post a Comment